We always have fun!

När vi sparang runt på arbat så såg jag det här! Snyggt <3

Heej! det känns som att jag inte bloggat på en hel månad! Tänkte berätta lite om min helg. Hehe åkte ju hem till Sten på fredag men först så va vi på bio och såg rapunzel en väldig fin och gulliug film. Den kvällen var vi på arbat och var helt cp! Tror in skulle ha märkt oss för vi sparang runt och dansa, sjöng och sa HAPPY NEW YEAR! haha de var Jag, Sten, Sharon och Kenzi! På lördag så va jag på bio med päronen! Såg samma film hehe :D Och idag va jag på gymmet, Sen träffade jag puh hon skulle hitta sig en vinter jacka. Så det var min helg hoppas ni ahr haft det minst lika kul.
Xoxo Lizka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback