Torsdagar är alltid Lika roliga :D




Heeeelllu! Hur mår ni? Jag mår faktiskt skit bra förutom att jag har blivit så himla tjock på dom sista dagarna haha! :D Men Igår var jag ute med älsking Jossan har saknat henne såg henne sist i Juli så de var på tiden att ses. Vi käkade lunch, snackade, skrattade och gick på bio! Vi såg Due Date och den var helt AWESOme en såndär må bra film. Typ som Hangover! Jag rekomenderar er att se den om ni vill skratta och ha kul. Vädret var inte av dom bästa igår men helt ok! Idag så har jag varit hemma hela dagen och försökt plugga men de har gått åt skogen gjorde bara några engelska övningar. Men va ute med hundarna kolla på  film och hämtade mina kusiner från dagis. Och nu har jag bakat cirka 40 stycken kanelbullar och de blev faktiskt ass goda :D Så e lite stolt över mig haha! Men nu ska jag dusha och chilla vidare med livet. Ska tagga till imorgon för då blir det att åka till banken först och sen ska  jag in till stan och träffa älskining Issa, Arina och Angela. Så de kommer nog bli skit kul :) Ska sova hos Issa imorgon så kommer ha skit kul promise! men nu väntar mitt lilla badkar!

xoxo Lizka

P.S Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle få se en film/dokumentär som Arina och Angela gjorde. Fick hem den i måndags den var jätte bra. Verkligen om du är ett TH fan kommer du sitta och få gåshund minst. Ska skriva lite mera om den när jag kommer tillbaka till Moskva. så kan jag ta ett foto på det.!

En bild som jag tog från lilla Linneus! Puss på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback