My CrAzy days in Sweden!

Heeeej! Jag har varit i swe sen torsdags men det känns som en månad. tiden går såååå himla snabbt och jag har såå himla kul. Ibland har det varit helt cp men för det mesta har det varit helt underbart. Jag älskar bara mina vänner. Jag kommer vara kvar i swe tills lör den 13! Min fina kamera har inte mått så bra på de senaste dagarna så har fått fota med mobilen. Jag är så himla glad nu för de är en sak som håller på att bli sann, men jag hoppas! heheh Men min lilla kusin sitter här och vill ha datan för att spela så måste lämmna över den men bloggar något ikväll.

xoxo Lizka


Vi var hemma hos fina amanda så tog 2 fina bilder en på mig och söta Uma och en på mig och Tonja!



Idag så träffade jag korvis Linnea, Sannis bannanis, Bahhh, Tonja och Cocopoops och så trog vi till underbara Globen. Vi käkade på donken som gammla tider och sen gick vi ditt vart den 4 mars våra drömmar blv uppfyllda där kärleken och lyckan överlastade flerA TUSEN MÄNNISKOR. Vi sjöng en liten låt och hade sjukt kul! Visååå himla mycket tillbaka eller vill uppleva det igen. Tonja gick tidigare för hon ska till Godinigland! Låter väl inte alls dumt. 



Älskar mina små flickor <3


Ett litet hjärta!


Jag och min lilla kusin brukar ha lite roligt när vi e tillsammans. så först så höll vi på att skratta åt min mormor va sjukt kul sen så gick vi och käka lite godis och tog lite foton!

Love u <3


Kommentarer
AMANDAA

FINT FINT FINT..... LOVE YAA!! <3

POSTAT 2010-11-02 KLOCKAN 23:29:46
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/
Isabel

Sv: Detsamma! Längtar också tills Fredag <3

POSTAT 2010-11-03 KLOCKAN 11:10:20
BLOGG: http://isabeeeel.blogg.se/
SANNA

FINAFINAFINA LISA! <3

POSTAT 2010-11-06 KLOCKAN 20:14:57
BLOGG: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback