Happy





Jag är så himla lycklig och glad. Tror det är för att allting är bra i mitt liv, Tokio Hotel är tillsammans igen och nu vet jag att det lever och att de är lika fina som vanligt. Skola är bra, mina vänner är glada och lyckliga! Kan livet vara bättre?? Tror faktiskt inte det. Idag hade jag lite otur men jag tänkte positivt :D Tokio Hotels nya låt är awesome och Jag lycklig! Jag vill bara le och skratta hela tiden. Jag saknar mina vänner men det är lite kvar! Ska hem till Sten på barnkalas på fredag och baka lite tårta  kommer bli bäst.
JAG ÄLSKAR MITT LIV OCH ALLA SOM ÄR EN DEL AV DE!

Kommentarer
AMANDAAAAAAA

FINA DU, KÄRLEK PÅ DIG! :d

POSTAT 2010-11-24 KLOCKAN 19:46:19
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback