Fin helg

Heej! jag vet att jag inte bloggat på länge men har verkligen inte haft lust. Jag e ganska nere nu för en sak så det är nog därför. Men jag har iallafall haft en jätte fin helg.  I fredag så var jag ute med Arina, Angela, Issa och Uma. vi snacka massor och hade deyt verkligen trevigt.
Sen käka jag middag på n resturang i gammla stan :) Igår träffade Jag Älskade Fellicia, Uma och Tonja! Har saknar dom så himla mycket. Vi käkade lunch och det blev mycket gott skratt. På kvällen var det tjej fest hos Angela :) Så jag åkte ditt och det var skit kul.
Vi kolla på fiml åt en massor av mat och hade stora samtal om allt möjligt. Fina flickor. E hemma idag och köpte en fin present till lilla Stenis som jag saknar sååå himla mycket.
xoxo Lizka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback