Barnens djungel!

Heeelllo! Jag e lite så här på bra humör haha! Men iallafall e på barnens djungel med mina kära kusiner som typ hatar mig! Asså dom köpte typ vampyr tänder och sprang runt här. flera päron kom och sa att deras barn blev jätte rädda så jag fick ta dom och nu är iallafall Alexander jätte arg på mig heheh. Men men nu har jag vait här i cirka 3,5 timmar. Men nu ska vi tänka poitivt och minnas att det är EMA idag!!! OMG är verkligen taggad! klockan 20.00 kommer jag sitta i sängen med massa mat och tvn på högsta volym! Om någon stör då e den död förutom om det handlar om EMA då! hah! Hoppas älskade TH vinner elr inte?? jag vet faktiskt inte vad jag vill. På ett sätt vill jag att dom ska vinna men på ett annat sätt inte. Men vi får se. När jag kommer hem ska jag berätta om mina galna och helt underbara lördag och fredag med fina människor!

P.S Gissa om Lisa ska till skolan imorgon NOPE för hon har lov i en vecka till hahaha!





Jag vet att det här e lite efter! Men har inte den här killen en underbar röst. Love it. Efter Bills röst da haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback