11 Nov 2010

Sommaren 2008! E bara 12 här!
Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag sov inte så bra drömde en skit skum dröm. asså blev skit nervös i drömen och vaknade upp av att jag slog till någon. Denvar iallafall något jag inte skulle vilja ska hända i mitt riktiga liv. Nu har jag käkat frukost årkade inte allt så tog massor av olika rätter haha! Men nu har jag dushat och ska hoppa in i min kläder. Jag och mamma ska in till stan och shoppa lite. Sen ska vi träffa Amanda och Uma, det blir spännade för det är första gången de träffar min mamma. Men kommer säkert gå bra de är så fina så. Hoppas ni får en awesome dag!
Puss

P.S Saknar Sten såååååå det bara går inte! Ska nog köpa henne en sak idag som jag planerat för länge sen.

Kommentarer
Tonja

va söt! :D <3

POSTAT 2010-11-11 KLOCKAN 20:06:29
BLOGG: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback