You changed my world

 

Varje gång jag ser ditt ansikte så ler jag. Varje gång jag hör din röst förändras min värld. Du är den som får mig upp och får mig leva. Du hjälper mitt hjärta slå. Varje gång de regnar så ser jag en bild av dig. Jag va så när men ändå så långt bort från dig. Men du har lärt mig en sak. Att man ska aldrig stanna på ett ställe, man ska gå vidare vad en som händer. Du finns alltid vid min sida. De som jag känner är svårt att förklara. Jag vet att du är långt ifrån mig, men jag slutar aldrig tro på att en dag så kommer du stå framför mig och kolla in i min ögon, le med ditt fina leande och säga 3 ord som kommer förendra hela min  värld. Om inte du skulle inte jag älska så många som jag gör idag. Du förändrade min värld från första gången jag träffade din blick, och jag hoppas att du aldrig kommer sluta göra det.....

Du betyder mycket för mig .... <3

 

 

Remeber that.........

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback