Work

Heeej! Jag vet att uppdateringen har varit dåligt på sistone, men har så mycket arbete nu. Allt måste vara inne på onsdag :) Hoppas jag hinner. Ibland så hatar jag tyska, hehe men asså jag förstår inte vad jag ska göra. Igår va jag på bio och kollade på Prince of Persia, den va jätte bra! Eller jag gillade den. Bredvid mig satt en peddo gubbe han va skit äcklig och skum. Han stank Öl och så stirrade han på mig hela tiden!!!

Men jag försökte ignorera honom och snacka med mammsen istället. Hehe tycker  sånna ubbar e skuma! Men nu ska jag göra klart matten och se klar Anna Anka söker assistent, LOVE IT <3 Men ni får ha en underbar dag :D

PUSS


Han som spelar E sååå HOT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback