VILD HELG MED TH-FAMILY!! ;)

Heej!!! Här kommer lite bilder från Helgen :
Vi va 6 stycken egentligen skulle Issa,Olivia och Felle vara med men det kunnde inte:( Lite tråkigt. Men vi får träffas någon annan gång. Saknar Issa och Felle sjkut mycket! Men nu får ni se min gryma helg med de bästa personerna i världen!!!



Jag hemma hos Fina MArishka!



Helgens Bästa bild :) hehehe


mm! världens bästa taco tarlik.


FIna Maria, Mailn och Amanda på väg hem till mig!


Love this photo:) Sudig men så himmla gullig.


lite borta....


Vi lagar tacos hemma hos mig :) Snygga tjejer


Äter Skittles, chips och koller på TH Live Zimmer 483!!!!!!!


SNyggaste brudarna Ever;)



Hade lite tråkig....


Jag och MArishka handlade på Gina Tricot.


Uma och Amanda! Umis letade efter en bikkini till sig :p

TACK FÖR EN AH-SUM  HELG!! Älskar er:)


Kommentarer
UMA

Haha, fina bilder! :D ÄÄÄÄÄLSKAR ER!



sv_ Ja verkligen! Love you!

POSTAT 2010-05-09 KLOCKAN 22:09:08
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
amanda

Hahaa, jaa jätte fina bilder på mig.. :')



Tack själv gumman för en toppen helg, älskar dig! <3

POSTAT 2010-05-09 KLOCKAN 22:32:44
BLOGG: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback