Ut... :)

Heej ;) För ett lite tag sen träffades jag och min moster. Vi gick på en promenad med hennes hubdar, Elton och satsu :) De är ur gulliga älskar dom. Jag vet inte vad det är med mig idag, har typ käkat hela tiden :P Imorgon blir det bantning!! Föresten imorgon ska jag och Marishka på bio i Kista:) kommer bli AH-SUM. Längtar redan. Vi ska se filmen Last Song med Miley Cyrus.  Filmen är gjord av samma produccer som Note book och A walk to remember. Och jag älskar dom filmerna :) Ska göra lite gympa nu och sen ska jag nog gå och lägga mig. Vaknade trots allt klockan 7 idag:) På onsdag ska jag träffa ISSA!!!! OOO gud vad kul det ska bli längtar. Men puss o kram hörs snart <3




Kommentarer
Kristina

du suger! lägg ut mer bilder på dig själv, bitch! hahaha, jag älskar dig lisa!! (: saknar dig till tuseeeennnn

POSTAT 2010-05-10 KLOCKAN 23:13:55
BLOGG: http://kristinaanderson.blogg.se/
Lizka

Heej! Bitch:) jag kan inte lägga upp bilder på mig själv. glömmde sladen till datan så alla fotona är på kameran:) du får nöja dig med de! hahaha

POSTAT 2010-05-10 KLOCKAN 23:30:12
BLOGG: http://lizkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback