Sunshine!

Heeeej! Igår var det en jätte härlig dag. Jag var ute med älskning Sten <3 Vi käkade först på Scandinavia(Svensk cafe) Och sen så Bara promenerade vi till Metron :) De var helt uderbart, vädret var skit skönt och allating var så fint med blommor och så. Hennes släökt var med, faktiskigt skit sköna människor :) Hehe har kännt sten sen 2 så vi kan typ allt om varandra! Men Ska lägga upp lite bilder från igår dagen nu.! Ska skriva om Eurovison lite senare och vad jag gjorde på kvällen

Puss





HAHAHAH xD Tyckte de va så rolig toa skylt!! :D Dålig humör...



WOOHHO!


Såå Gulliga <3 Typ den minsta Sprite jag har sätt :)


Sten, Jag , Hennes mamma och Syrran :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback