Summer <3

Hellu!! Hur mår ni?? Jag mår jätte bra. Vädre är jätte fint  man könner verkligen sommaren :D Hehe hade tyska det gick faktiskt bättre än jag hade trot:P Slutar om 37 minuter, Yeah ska nog träffa pappa och köra till MEGA <3 Vi ska nog se Shrek 3 men vill helst vara ute typ på en  uteservering. Men vi får se hur det blir. Hehe Imorgon är det äntligen helg! Håller på med teknik nu, hoppas jag hinner bli färdig. JAg och Kaja ska upp till Kiosken sen och köpa glass!! Love it. Men ska försöka gör klart Tekniken nu. Hehe ha en bra Helg:)

Tänkte ta in dagen låt men min data dampar! Men vi kan ta dagens fråga! Har ni något ni vill fråga så svara jag på det ikväll:D!! Hej hopp LOLLIPOP


Hehe ville bara visa en helt vanlig dag i Moskva! Så här ser bil vägarna ut nästan vrje dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback