SOVA!

HEEj!! Nu har jag gjort färdigt SO!! Äntligen. Ska dusha och så ville mamma prata med mig. Så det blir lite snack med mamma. kolla på serie och sen sova!! Imorgon är det sista skolan dan förre lovet! Yeah :) ska bli Awesome. Min dag har varit skit rolig. Har mycket att göra imorgon så hoppas jag hinner med allt. Men mamma ropar så Puss på er och dröm Söt! Love u


P.S Här kommer en (Ur snygg bild på mig! NOT) och en Ur Cool bild på Bill


Jag!




Bill!



Vem är Coolast! JAg eller Bill?? ;)

Kommentarer
ella

DUUUU!!! hahahha, tokio hotel är kanske inte favoriten, men du är ju snyggast! BAHAHAHAH :) kram

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 21:58:37
Lizka

Tack <3 heheeh ;)

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback