So Much <3

Det här inlägget är till mina finaste vänner! Jag vill att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig...


Utan er skulle inte mitt liv vara så fint, roligt och underbart. Ni finns alltid om jag behöer er. och ändå om ni är 1000 mil ifrån mig så måste ni veta att jag alltid finns vid er sida om ni behöver mig. Jag älskar er så mycket <3  Jag tackar gud att jag har fått en sån chans att ha såna fina människr bredvid mig. Vi skrattar, gråtter, skirker på varandra, men ändå så älskar vi varandra. Vi har en sak gemensam och det är en grupp som har fört oss ihop. Jag är tacksamma att musik och människor kan göra andra lyckliga :) Jag vill bara säga att ni är en stjärna i den mörka himmlen, ni gör varje dag lättare. Ni jälper mig att hitta mig själv och tro på det. Ni är verkligen de bästa! Älskar er otroligt mycket: Uma, Marishka, Isabel, Amanda, Felicia, Amanda, Malin, Patricia och Nina <3





 Jag och Min Älskade Issa <3





De Bästa :D


LOVE <3


Bäst i Välden hehe :D
'

I LOVE U SO MUCH <3


Kommentarer
UMA

JAG ÄLSKAR DIG LISA <3

POSTAT 2010-05-16 KLOCKAN 17:03:40
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback