SKolan!

God Morgon Sötisar!

Sitter i Skolan nu och pluggar Fysik. Idag ska det bli en awesome dag:) Det började med att jag gick upp 5.45 för att springa i parken, det gick faktiskt bättre än jag trodde. Sitter i skolan och tänker på att den är bara 8 skoldagar kvar sen blir det SOMMAR LOV!!! WOOHO. Men idag ska jag åka till Ikea och kolla mig lite möbler. Ska  ju renovera rummet nu i juni. Det finns tydligen en tavla med TH där:P Hahah konstigt men får väl åka och se. Hoppas ni har haft en awesome morgon. Det är lite kyligare idag, men det kommer säkert bli bra senare. Men ska plugga nu Puss o Kram. Ni får medans en gullig bild på Min älskning och en låt ;) ¨





Han är så FIn <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback