Ska sova...

Heej <3 HAr dushat och fixat håret nu så känner mig ren och fräsh!! Hehe, har pluggat musik medans jag satt i badet. Hoppas det kommer bli bra gillar iallafall uppgiften. Ska välja en artis/grupp och ta en sång från deras album. Ska typ beskriva lite om låten och om gruppen, Jag tror ni vet vem jag har valt!! Så klart mina älskningar TOKIO HOTEL :) Föresten vill ge ett bok tips. Om ni inte har läst Go Ask Alice så spring till bokhandel imorgon och köp den. Den är på engelska och är jätte bra, den handlar om en tjej som skriver dagbok. Och hennes liv är hemskt. Hon tar droger och så. Men jag tyckte den va skit bra <3 Ska upp och joga imorgon klockan 6.00. Vet inte om jag årkar annars blir det Gym efter skola.


En bild från Idag :) God Natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback