Röda Torget :D

Ohh Nu ska jag berätta om min jätte fina dag! Möte Nadia klockan fem på en tunnelbansstation, sen så åkte vi upp till ett köpcentrum för att hon behövde köpa sig ett par skor. Vi gick typ runt i 10 olika affärer men hitta aldrig något, Så vi gick ute lite och sen började våra magar kurra så vi gick till Sbarro! Det är ett italiensk cafe. Åt pizza och en salad där. Hehe:) sen så tog vi en glass i Donken. Jaqg ville ta lite fina bilder, så vi gick till Alexander parken, Heheh lite konstigt namn. Där träffade vi en kille som jag hade träffat på en annan skola, skit konstigt men han va jätte trevligt. Vi snackade och sen så hade jag lite bråttom hem så vi fick säga hejdå. Det sista som hände var att när vi gick in i tunnelbana blev Nadias plånbok nästa snod, men hon reagerade snabbt så allt gick bra ;) Tur det. Men nu ska jag plugga NO och Lite musik! Fick en jätte rolig uppgift i Musik<3 Love it Hörs snart KRAM

Här kommer lite bilder:




Jag utanför ett av Moskvas Dyraste hotel
P.S Tokio Hotel bor här när de kommer <3





Tog bilden! Tyckte den blev såå fin <3


Donkens glass är den godaste!!! HAHA xD



Det är så fint när det är sommar :D


Hehe lilla jag <3

PUSS

Kommentarer
UMA

DU ÄR SÅ SÖT! <3

POSTAT 2010-05-19 KLOCKAN 19:52:11
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Lizka

ÄLSKAR DIG HJÄRTAT <3

POSTAT 2010-05-19 KLOCKAN 20:52:33
BLOGG: http://lizkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback