Pokrovskoe Dag 1 :)

Heeeej! alla sötnosar :) Har haft en ganska bra dag idag! Efter att jag och Kaja hade slappat lite så käkade vi tacos och sen gick vi på en promenad. De var faktiskt kul ändå om de regna. Hehe jag skämde ut mig som vanlig;) Vi gick också till kiosken eller affären som ligger här och köpte lite gott. Känner hur min mage växer oc växer, heheh efter Pokrovskoe blir det GYM GYM GYM och nytid mat hahah:D Snackade med Amanda idag, va skit kul hade lite om Tokio Hotel och lite annat. Men nu har jag precis dushat, Ett minus det finns inget varmt vatten!!!! OMG trodde jag skulle dö, men men Klarade mig hehe. Har sagt till så imorgon hoppas jag att det kommer att finnas. Nu ska vi käka lite gott och se pü nügon film! Som gott så hörs vi imorgon :) Sov gott

Puss

P.S  mitt  internet är trögt nu på kvällen så ni får medans en bild från bussen, resten kommer imogon :D


Hehe jag utan smink! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback