OKEJ!!

Heeeellllu!!! Äntligen hemma efter en underbar dag. Nu ska jag berätta lite om min helg och idag. Hehe, Jag åkte ju till landet eller sommar stället från lördag till söndag. det ar väldigt kul. Jag  solade spelade olika lekar och hade det skit mysigt. Jag hann inte ta några bilder för min kamera dog:( jag han ta ett foto på huset och en blomma nice:D heheh NOT!

Men jag hoppas det duger. Sen så var det jätte många mygggor där, och jag är ju skit rädd för olika kryp. Är verkligen ingen land människa. Och det hemska var att medans jag så så bett en mygga mig i läppen så den smälde upp!! hehe  fick silkon utan att betala ;) HAHAH, men de gick bort samma kväll tack och lov. JAg kännde mig helt piss igår kväll. Kom hem på bra humör och sen började det. Ibland så förstår jag inte vad folk vill av mig. De säger du är vuxen bete dig som en vuxen och ibland säger dom du är bara ett barn bete dig som ett barn!!!! HATAR.

Men iallafall gick inget gjort igår. Och kunnde inte vakna på morgonen var helt död. Åkte till skolan och sommna nästan men som tur var hade jag muski på så det ordnade sig. SKolan gick bra idag :) efter skolan körde jag hem till KAja och vi skulle plugga men först så blev det lite pingis( HEHEH det börjar faktiskt gå bra för mig, lite till så vinner jag över dig T) Sen så kollade vi på Norsk tv, ganska likt swe tv. Sist så pluggade vi lite.Kaja skulle koma på något nytt som inte fanns på jorden än så vi frågade hennes bror Sander om han kunnde hjälpa oss. De gick Awesome han va skit bra. Heheh men Nu är jag hemma och måste plugga och gå till badet. Har skit mycket tränings värk efter fredagen. Imorgon blir det gympa igen!! :P Heheh men nu ska jag ta mig ett härligt bad.

PUSS O KRAM!!



Huset :D






Jag <3 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback