NesTea och Sol...

Hola! Sitter i skolan och lyssnar på världens bästa låt <3 Det doftar blommor ute och solen lysser :P Sånt här väder gör miog bara på bra humör. Skulle åka ett träffa ett par vänner men vet inte om jag vill träffa dom, asså det kommer bli massor med seriöst snack. Och jag är inte på det humöret nu :) ska nog hem och plugga, Ju snabbare jag gör färdigt allt desto bättre. Föresten jag har nog inte sagt att jag går på distans, Men jag går på en svenska skola här i Moskva. Men de har inga Högstadie lärare så man får gå påp distans. Lite jobbigt men. Hehe vill typ bara ut och käka glass någonstans:P Ska ringa en annan kompis som e typ skit fluming hela tiden!!! Men ska försöka göra klart Svenska nu :P Vi hörs Puss o Kram Your LIZKA <3




Älskning du betyder mycket för mig.. <3 UMA

Vi i Lördags i Stockholm ;)

Kommentarer
UMA

sv_ SAKNAR DIG! Det stavas så ja, jag älskar dig också! Puss! <3

POSTAT 2010-05-17 KLOCKAN 18:41:20
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback