Moskva!!!

HEEEELLLLU! ;) E hemma i Moskva nu! De e varmt här, love it. Ska till skolan imorgon vill verkligen inte :P heheh men nu e det bara 16 dagar kvar!!! YEAH. Vaknade 7 imorse. Jag och pappa hann gå på bio, vi såg en jätte bra film med Jennifer lopez. Tyckte den var jätte bra :) Har presic dushat haha snackat med min Älskade Sten <3
Ska nog sova snart, Min syrra ringde och va typ skit arg att jag tog hennes jacka :) Hahah rätt åt henne, hon tog min nya väska! Hahah Kom hemma och fick presenter. Haha Mamma och Pappa hade köpt en ny Louis Vuitton Väska, en kläning och ett par nya UGGS!!! Bilderna kommer här Puss o kram! E på jätte bra Humör <3 HIHIH



LOVE it <3


Sommar!!!


UGGS!!! Älskar UGGS



Jag hahaaha :P

Kommentarer
UMA

ÅH VAD JAG SAKNAR DIG :(



sv_ ÄLSKAR DIG!!!!! <3

POSTAT 2010-05-16 KLOCKAN 21:06:28
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback