Lite Bilder från idag!

Hallo!! Har precis laddat ner fotona från kameran! Ska Börja plugga snart, men vill inte. Måste göra klar SO! Prata med Min Älskade Uma nu. Hon är sjuk hoppas hon blir frisk snart :) Här kommer lite foton! Puss



Det var lite molnigt i början men sen kom solen fram! Som ni ser har jag Short på mig istället för jeans, det var för att 5 min före jag skulle ut så såg jag att det stod 22+ på tempen. Så jag bytte snabbt om :)




Provar Skorna.



Uteservering! Love It



Glada Jag!


Skorna :)

PUsss o Kram På er

<3

Kommentarer
MC

aaaaaaaaaaaaaaa!! vilka heta skor, give meee!! hahaha

och vilka sexiga ben !! :O 8)

omagaaawwd...**



Love your blogg darling <3 :D

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 09:33:59
BLOGG: http://chabelar.blogg.se/
Lizka

Heeh tak gumman <3 Love u too! Mina ben e inte snygga hahah!! in e det ;)

POSTAT 2010-05-04 KLOCKAN 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback