Isabel!!

Heej! sorry hann inte blogga igår hade väldigt brottåm till Stan. Vaknade av att Umia skickade ett sms till mig:) sen så åkte jag in till stan och träffade henne, vi åt glass och det var hur gott som helst ;) Vädret var underbart igår hoppas det blir idag med. Sen träffade vi Issa och gick till Donken där min syrra va ;) heheh jag oh Issa åkte till hennes skola och kollade där. Sen så gick vi hem till henne och hade sjukt kul :P Så snackade vi med ett par killar på Skype hahah ungefär så såg min dag ut igår. Det var en underbar dag, har saknat Issa så mycket<3 Gumman du måste veta att du betyder mycket för mig LOVE U <3 Aa men nu ska jag klä på mig för ska träffa Marishka och hennes lille syrra på stan halv 2 :) ska nog bli roligt. Sover hos Marishka idag så får se om det blir något bloggande ikväll. Imorgon händer det!!!! Yeah skriver sen, det kommer bli JÄTTE KUL!!! längtar redan. Men ha en underbar dag alla så hörs vi. PUss o Kram Love u <33


Jätte gullig bild på mig och Gulligast Issa <3 Love u :D


Kommentarer
Isabel

Awwww sötnos :* Ja det va skit roligt! :D Haha vi måste göra om det när du kmr tbx i sommar <3

HAHAHAHA omg den där killen på skype och hans vänner lol fett skojj!

OMG IMORRN SKA VI TILL GRÖNALUND FAN VA ROLIGT :D <33



Love u !

POSTAT 2010-05-13 KLOCKAN 22:32:17
BLOGG: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback