Im here Bitches! :)

Helllllllu!!! Sitter hemma i Swe nu! gud vad skönt det är att vara här. Jag och mamma åt frukost på Friedays:) Awesome var det och skit gott. Det är ju kallare här en i Moskva, men det gör inget!! Flygg resan gick jätte bra. det ända var att flyggvärdinan fick vecka mig när vi hade landat!! hahah Sov bara i 2 timmar i nat så. Men nu ska jag tnka posetivt om 40 min åker jag för att träffa min älskade MARIUS!!! Min syster möte mig på arland hehe blev lite chckad :) ska ha med mig kamera så det kommer lite bilder ikväll :) Pusss Love u!!

Love it!! Varje gång jag kollar på det så ler jag <3

Kommentarer
UMA

sv: älskardig! <3

POSTAT 2010-05-06 KLOCKAN 17:54:08
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback