Hemma :D

Hellu:) Kom hem cirka fyra, pluggade och tog lite bilder. Det åskar och jag är skit rädd för åka. Har presic målat naglarna:P Måste städa mitt rum men det går inte så bra. Hoppas att solen kommer fram snart igen. Det ekar i hela huset.....Gjorde klart hela svenskan YEAH!!! Imorgon har jag musik, gillar inte när man måste skriva massor om olika instrument!! hahah, Gjorde klart min Gröna Lund video. Ni som har mig som vän på Facebook kan kolla in där om cirka 20 minuter. Den blev faktiskt inte så dålig! Ska göra en till om min Sverige resa snart. Men årkar inte nu. Ska nog snacka lite med kompisar Puss på er


Mamma kom ju Från Tyskland igår! Fick en skit stor MILKA! Älskar den


JAg hade tappat bort min Zimmer skiva. Mamma va så snälla och köpte en ny :D




Svenska dikter!!! Gjorde klart ;)

LOVE U <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback