Hellu

Hej! Sorry för att jag har bloggat lite, men jag hade verkligen inget humör för att göra det. Såg nyss en video från Grönan som Marishka har lagt upp, gud asså jag vill gråtta av lycka! Hon vet hur mycket hon och Issa betyder fö mig. Men ska berätta lite om idag, va på Ikea och hittade typ allt jag behövde AWESOME! Mitt rum kommer vara skit snyggt lovar er. Ska göra ett video inlägg lite senare när jag har städat. Ska visa mitt rum nu och sen ska jag filma hur det blev <3 Kom nyss från affären va och köpte lite mat till imorgon! Imorgon ska jag träffa PUH!! Äntligen har inte sett henne på 2 veckor. Egentligen heter hon Nadia men jag kallar henne för PUH. Pluggar Musik nu, om jag inte skulle hålla på med andra saker skulle den redan vara färdig! Men ska försöka konsentrera mig nu! Bjuder på lite bilder från idag Puss Love u <3


Jag på väg till MAmma! Va jätte trött, så somnade 10 minuter efter jag taggit bilden!


Älskar höghus! Diggar killen i bilen! :D


IKEA!

Svenska och Ryska flagan <3 Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback