Gym, Stan och Hemma!

Heej! kom hem nyss. Hade mycket i skolan så han bara lägga ut videon och sånt. Men efter skolan åkte jag för att gyma. Va på piss humör så gymade bara i 45 min :) sen så hade jag tid över så jag och Denis körde runt i stan för att hitta tidningar som Jag lovade Uma och Isabel.... JAg hittade inte asså det var osm om alla butiker hade sålt då :( ska be Uma och  Isabel om förlåtelse. Känner mig skit dålig nu! Men jag hoppas det går bra! fotade lite medans vi åkte, tänkte vissa er Moskva lite. Bilderna kommer lite senare. Jag måste hinna packa för imorgon sticker jag till Swe!! Woho. Vad ska jag ha på mig?? Ni som är i swe nu kan ni inte skriva vilket väder det e?? har så mycket att göra så hinner inte kolla:) Men ska kolla mina grejer nu, Vi hörs ikväll! Pusss O kraaaam!

Här kommer en jätte fin bild på Natt Moskva:)

P.S Det var inte jag som fotade....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback