God Morgon :)

Heej!!! Vaknade cirka en halv timme sen. Igår var en awesome dag:) Det var jätte roligt, vi var på grönan hela dagen. Vi åkte allt förutom fritt fal. De var jätte roligt. Marishka, Issa och Daniela var med. Vi träffade skit många snygga killar hahah ;) Jag har tyvär inga bilder men de kommer imoron kväll då jag kommer vara i Moskva. Vi såg Kissie, hon ser precis ut som på bloggen. Tyckte faktiskt lite synd om henne och hennes vänner. Var ett par tjejer som följde efter henne och typ skrek massor av skit. Jag skulle bli skit arg om jag skulle vara henne. Men det är hennes liv. Kom barahem halv ett igår. Haha fast hade tänkt komma hem tio. Men nu måste jag klä på mig, sitter i blött och och handuk. hehe ska träffa Umis, Marishka och Felle klockan 13.30. Har inga pengar så måste träffa syrra också hon ska vara i stan:) men ni får ha en underbar Lördag. Så skriver jag mer  ikväll ;) <bjuder på en liten bild på en jätte fin person <3


Så underba fin <3




Låten passar precis till denna bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback