FUN

Heeellloo! Ska berätta lite om idag. I skolan gick det jätte bra skickade in en massor och slutar skolan om 6 dagar YEAH!!! Sen så var det jätte varmt ute +23, trodde jag skulle dö. För att 2 dagar innan var det inte så kalt och då var jag lätt kläd, men idag när jag tog på mig lite varmare kläder så blev det kit varmt!! Min tur:P Hehe på rasten så Va jag med Alec och Kaja. Alec är jätte gullig liten kille som är från Amerika och Finland, så vi snackar för det mesta engelska. Efter skolan träffade jag pappa och vi körde och åt på ett cafe, De heter Subway. HAha lite konstigt men:) Sen så vill pappa köpa en ny bil, vi har haft vår nu i ett år och han tycker inte om den längre så vi åkte till VOLVO för att kolla på en ny bil. Hittade 2 styckna som vi både tyckte om. Så ska snacka med mammsen ikväll :) Hur har eran dag varit?? Min var AH-SUM. När sommaren börjar närma sig blir man mycket piggare!! Hehe måste göra Tekini men årkar inte. Ska försöka, Men ni få ha en jätte bra kväll så kanske det dyker upp ett inlägg till för jag ska sova

Puss på er! <3

Lite bilder från idag:






Heheh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback