????

 

DIG:

1. Hur lång är du? 173 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? – Vet inte!

 

3. Vad pluggar du? - Grundskolan

4. Har du långt hår? - Ganska

5. Vilken hårfärg har du? –Brun;

6. Sko size? – 40-41

7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Ljusrosa



FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - ja

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? – Kan inte välja älskar dom lika mycket!

3. Hur många syskon har du? – EN stora syster.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? – Aha ok! ;D

5. Vilken mat lagade din pappa senast? – Steak med potatismos.

6. Hur många ställen har du bott på? – 3 st

7. Vem i din familj stör du dig mest på? – Alla! Haha, har ingen riktigt.

8. Vilken familjemedlem är snällast? – Jag ;)

9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Förr förra Torsdagen.

10. Hur gammal är din mamma? - 42år



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? – igår!

2. Hos vem sov du över senast? – Hos Sten.

3. Har du kysst nån kompis? – Nope tror inte det! Minns inte

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja

5. Vem har du varit kompis med längst? –Heheh svårt! Men tror det är Sten <3:)

6. Vem känner dig bäst? –Jag själv! Nee tror det är Sten och Puh:)

7. Längsta tid du varit osams med en kompis? – 2 veckor är mitt rekord!

 

 

8.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om dugjorde? –Inte rikitigt att jag skulle säga att jag hatar den kanske på peka lite att jag inte tyckte den va så fin. Men de är hennes/hans liv så.

9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? – Ja det finns ett par stycken.



KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? – D&G byxor, linne och en liten jacka.

2. Har du bytt om idag? - japp.

3. Favorittröja? har många favoriter

4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? – offf de va svårt. Dror det är ett tajt linne eller några snygga byxor :D

5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja, många gånger.

6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ja, hemskt nog

7. Har du handlat kläder genom internet? - Kanske

8. Har du ljugit om storlek nån gång? – Hehe en gång :P

9. Fulaste plagget andra könet kan ha? –HAHAHAH!!! Sandaler med stumpor och shorts upp till magen!! DÖR hahahahah xD.

10. Vad använder du för skor? –Det variera, beror på vart jag går!



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? – Heheh JA.

2. Klä dig annorlunda? - jajamän

3. Vara dig själv? - ohja :)

4. Visa dig i bikini/badbyxor? - ja

5. Pierca dig? – Jag vågar men tänker inte göra det.

6. Dig på utmaningar? - jo fast de beror ju på vad de är för utmaning, finns vissa gränser.

7. Ha sex på offentlig plats? - Kanske

8. Vara omogen? - jao

9. Äta småkryp? - nej usch!



SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - SSIM

2. Vad heter din favoritlärare? - Beata

3. Vad är ditt favoritämne? – Svenska

4. Snyggaste läraren på skolan? – HAHAh har ingen ;)

5. Har du bra betyg? – Aa ganska

6. Tråkigaste ämnet? - Matte

7. Har du skolkat mycket senaste året? – JA men jag hinner med skolarbetet,

 

8. Har du fuskat på prov? – Har jag säkert! Vem har intwe det ;)

9. Hur tar du dig till skolan? – Bil och Chafför

10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nepp


RANDOM:



1. Vet du vem FATO är? - nej?

2. När tuggade du tuggummi senast? - igår

3. När var du på semester senast? – Sensat var jag i swe men annars i Januari

4. Vilken färg är det på din tandborste? - rosa

5. Är ditt hår tråkigt? – Nja olika! Hehe  

6. Vad har du för påslakan just nu? – Ett mörkrött med olika mönster på.

7. När såg någon dig naken senast? – Längesen! Hehe tror jag i alla fall.

 

8. Hur ofta duschar du? – Varje dag.

9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - what's that?

10. När ska du gå och lägga dig? - inte än på ett tag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback