ПОЧЕМУ.....

Klockan är tjugo i 2 här, men jag kan inte somna.... Vet inte varför! Har frör mycket i huvudet. Men jag måste sova ska upp om 5 timmar. Varför ju äldre man blir desto svårare blir det?? En ganska dum fråga men många säger att jag vill växa upp bli vuxen, men just nu längtar jag tillbaka till dagis. Inga problem ingen skola! bara lek, varför är livet som det är?? Den frågan är evig. Ingen kommer kunna svar på den. Jag är tacksamma att jag har min familj och vänner vid min sida, men ändå så finns det saker som bara jag kan lössa. Och de blir bara svårare och svårare att övertala sig, ställa ett mål att gå till. Just nu skulle jag vilja ha en person bredvid mig, som jag säga allt till, och som skulle älska mig för den jag är. Men den personer finns inte här, den är långt bort. Men jag ska inte stanna på samma ställe jag går vidare i livet. Och om mitt öde är att träffa den personen så låt det bli så. Det är en dröm, men drömar blir ibland verklighet. Jag har lärt mig med åren att vara på marken och inte inne bland målnen. Ibland vill man så mycket att det ska vara verklighet, men så öppnar man ögonen och världen är lika svart vit som vanligt. Jag hoppas att någonstans i framtid finns ett ljus, ett ljus som kommer hjälpa mig hitta den personen. Vill bara säga, Lev i verkligheten om man drömmer sig för mycket och sen vaknar upp kan det göra jätte ont. Den känslan av att det bara var en dröm kan krossa ens hjärta. Glöm aldrig vem du är! Du är värd det bästa.....

God natt .... <3


Förevigt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback