En Underbara Dag! <3

Heej! kom nyss hem. Gud vilken underbara dag det va idag :) Träffade Maria på Helenelunds Station sen gick vi till kista centrum! Haha fick vara på hennes skola, gillade den verkligen:) alla va skit snäla mot mig och trevliga. Fick träffa Marias familj helt awesome :) De är jätte trevliga. Sen åt vi middag på en taco bar ;) hehe det roliga var att när jag och Maria gick på toa så mötte vi Mirre och Magnolia! Vi sa hej och så , men de hade bråttom. hehe sen så gick Maria med mig till stationen!! Hela dan har varit AH-SOME :) Träffar TH-teamet imorgon!!! Yeah har saknat dom. Men ska städa nu och sen dusha Puss på er och sov gott ;)

LOVE U

OPPS!! glömmde sladen till Kameran!!! Men får väl försöka ladda upp dom sen!! Men kolla in på Marias blogg:http://chabelar.blogg.se/ hon sa att hon skulle lägga ut bilder :)
Men ni får en bild från 2 mars vid Globen! På TH-teamet :)

Ni betyder såååååå Mycket för mig <3 Love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback