Du åker jag Iväg!! :D

Heeeeeeeej! God morgonon sötnosar:) Sovit gott?? hehe det har iallafall jag gjort! Sitter i bussen nu på väg till Pokrovskoe, vädret är skit!!! De har rergnat hela morgonen idag. Hoppas det kommer bli bättre snart. Höll på att sommna igår frmaför TV men kollade klart och mina favo en kille från Belgien kom till final :D  Blev skit glad. Då blir det Final på lördag. Kostja och Kolja ska komma kommer bli hur AH-SUM som helst. Men nu har jag 3 underbar dagar frmaför mig i Pokrovskoe. Hehe ska nog kolla på P.S I love u eller Anna Anka ssäker asistent :D Älskar de programet :P  Men ha en skön morgon så skriver jag lite mer när jag är framme!!

Puss <3



Lilla Jag! Skit trött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback