Den säger allt.....

Om du bara skulle veta hur det känns när du inte är nära, när jag inte hör din röst. Då känns det tomt, då är jag

inte jag. Om jag bara skulle få träffa din blick, känna dig nära mig, och höra dig viska mig `

` Jag kommer alltid vara nära om du behöver```

 
Varje gång jag ser dig så känns det som om du är långt, långt ifrån mig, och jag aldrig kommer få träffa dig.

Varje gång den tanken kommer upp så tänker jag

Tänk om det är sant?

De som jag känner för dig, kan inte beskrivas å inte förklaras.

Du är den personen som är speciell för mig.


Jag hoppas dagen kommer då du träffar min blick,

Ser in i mitt innersta.

Och förstår hur mycket du betyder för mig
…..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback