Dagen :D

Heej är hemma nu. Hade en underbara dag idag. Fick lite problem i slutet av dagen men det har ordnat sig. Imorgon åker jag till Moskva ska upp klockan 7 tror jag. Har packat ska städa nu. Vidis är hemma hos mig nu :) Hatar min syster! Hon har blivit så konstig efter att hon träffat sin nya pojkvän. Får väl se hur det blir, men hon var skit taskig mot mig och ett par andra personer idag.  Sitter och tänker tillbaka till den här veckan, Gud vad glad jag blir. Jag är så glad att jag har så otroligt bästa vänner <3 Det var otroligt bra väder idag:) Hoppas sommaren har börjat här. Men ska göra lite saker nu! Puss på er :)

P.S Här får ni en liten bild från idag :) Så skönt och fint i Stockholm nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback