COMET!

Tjabba!!! Är hemma nu.

Chattade nyss med älskade Amanda och fick veta att COMET var idag och inte den 23! hehe, Tokio Hotel är ju nomenerade där och ska dela ut ett pris!! LOVE IT. De startar 20.00 Swe tid och 22.00 Moskva tid. Hoppas dom vinner. Hahah är lite glad hittade en sida där man kan göra sina egna teman till mobilen :P Men efter skolan så hämtade vi pappa och så gick vi på ett cafe! En sak vill jag säga om ni är i Moskva gå aldrig på ett kafe som heter KAFE HOUSE!!! Världens äckligaste. Asså det smakar normalt men det är dålig personal och de använder gammal mat!! Men iallafall sen fick jag veta att pappsen och mammsen skulle träffa sina vänner så jag åkte hem, och tack det för annars skulle jag ha missat COMET. Fick också veta att vi ska nog till landet imorgon. Vet inte om det blir kul men vi får se. Asså jag hoppas datan kommer funka där annasr så kommer jag hem på söndag :P Hoppas det går bra. Men sk gå och göra pannkakor till mig. SKa käka och se på Comet:D hehe ha en fin fredags kväll. Love U




Killarna år 2008 på COMET!! Så älskade och gulliga <3 Dom var nog så glada den dagen :D Hoppas det blir idag med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback