By your side...

Heej. Vaknade nyss, kom hem från syrran cirka 10. Sen städade jag lite, åt och fixade naglarna. Tillsist så somnade jag hehe. Vaknade bara nu. Måste plugga matte och Svenska men det går inte bra. Det känns som läraren bara kräver och kräver. och att jag gör det för lärarens skul och inte för min. Men då kommer jag ihåg några meningar en väldigt speciell person sa: `Tänk på at du gör deta för din skull, att det är din framtid. Bit bara ihop och gör klart det`. De orden hjälper mig att hitta kraft i mig. Och så hör jag någon där bakom säga: 

I am by your side
Just for a little while
We'll make it if we try 

De orden kommer alltid finns i mitt hjärta............
                                                                             

                                                 




You are not Alone......
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback