Borta bra men Hemma bäst! :)

Heeeeej:) Sorry att jag inte blogga idag och igår men hade verkligen inte tid. Är jätte trött efter buss resan, men måste plugga och läsa lite. Men de var 3 underbara dagar. Igår blev det en AH-SUM kväll. Jag dansade loss haha så sen när vi skulle gå och köpa lite snacks till Eurovison så gick jag runt och sjöng skit högt på en Justin Bieber sång hhahaha xD

Men det va iallafall super bra. Sverige kom inte med i finalen synd, man får väl heja på någon annan! Ska iallafall inte heja på Ryssland de sög. Heheh blev jätte glad idag när jag snackade med Amnda och hon sa att hon fick komma till mig i höst!!!! YEAH, blev sjuk glad. Hoppas det blir av :D Juste jag tog mitt första dopp igår. I sjön, de var kallt men jag gjorde det!! Och är jätte nöjd med mig sjäälv nu. Hehe men nu måste jag chilla iväg. Men ni får se lite bilder fårn Pokrovskoe





















HEHE jag med den snyggaste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback