Bio :)

Heellooo!! Vilen vacker dag de var idag! det var ett AH-SUM väder:) Åkte till Marishkas skola, va jätte trevligt där. Sen så gick vi på bio Last Song! Herregud vilken bra film. Den är jätte sorlig men också sjukt bra på samma sätt. Om ni ha sett A Walk to remember, Note book och Dear John, och ni gillar såna filmer så är den här exakt lika bra :) Älskar drama kärleks filmer. Grätt i filmen. Men asså gå på den den e hur bra som helst. Iallafall kom hem nyss. Ska fixa om mina naglar. Vet  inte vad som hände med dom.... Men sen kommer syrran över, hon ska sova här tills imorgon:) Imorgon bir det en till AH-SUM DAY! JAg ska träffa älskade Issa. Vi ska träffas med henne klockan 15.40. Så imorgon sover jag inte hemma och inte på torsdag heller. Hehe blir lite tid att blogga men skaförsöka. Nu ska jag iallafall kolla på tv kanske käka något och fixa naglarn! Pus på er och ha en jätte trevlig kväll ;)

P.S Här kommer en bild från Egypten i vintras :) Gud vad jag vill sola och bada!!!


EGYPT <3



Den här låten var med i filmen :) gud vad bra den e <3


Kommentarer
Kristina

asså, hur många bajskorvar måste du äta för att dina hjärnceller ska dö? du har i alla fall ätit tillräckligt många... (: haahahahah I LOVE YOU, LISAAAA! GUMMAN, jag älskar dig. fortsätt blogga, kom tillbaka. PUSSSSSS

POSTAT 2010-05-11 KLOCKAN 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback