27 MAJ

God Morgon! Hehe gud är jätte trött. Först blev vi väkt klockan 9, asså en sån hemsk väkning har jag inte havt på ett år kanske. Peter och de andra störade in på vårt rum och började hoppa på oss och dra av täket!!! Gud höll på att dö. Hahah.
Men nu har jag ganska bra humör. Men vädret suger. Kanske ska bada idag. Ska ta bilder då. Igår kollade jag klart på P.S I love u <3 Gud jag älskar den filmen, den är så sorlig men på samma gång så himmla bra :D Om ni inte har sett den så spring till affären nu och köp den, de är den värd! Men vi ska snart äta lunch :) Men ikväll blir det dico nog! Vi får se v:D Hehe Men nu måste jag klä på mig! Ha en bra dag

Puss


MIN DATA DAMPAR SÅ BILDER KOMMER SEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback