20 MAJ!

Tjabba!!! Hur mår ni?? Jag mår iallafall jätte bra. vädret är bäst +20 solen skiner och allt i skolan går bra :) Har me mig min data idag! Heheh ska gå och käka lunch om typ 2 minuter. Årkade inte vakna tidigt idag, så det får bli gym efter skolan. Vill faktiskt inte tänkte kanske jogga på kvällen. Nu när det är så bra väder vill man helst inte sitta inne med massa folk. Men vi får se. Måste plugga SO inte mitt favo ämne men den sista uppgiften för i år :D heheh så ju snabbare den blir färdig desto bättre. Vad ska ni hitta på idag? Jag ska kanske till gymet eller så ska jag ut med pappsen! Han slutar tidigt på jobbet på torsdagar så vi träffas nästa alltid då :) Men det är lunch nu, ha en bra dag så hörs vi lite senare :)

Puss <3



En lite bild på mig i skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback