10 MAJ!

God Morgon Sötnosar :) Är lite trött men det gör inget, ska snart åka hem! syrran väkte mig klockan 7. Men jag årkade inte gå upp. Så missade frukosten, men får väl käka hemma!! Snackade med Marishka igår, skulle till henne på tisdag. Men det blir inte av hon ska på en skiva, så ska nog till henne på Torsdag. Ska plugga Matte och lite Svenska idag. SKa iallafall inte ut, har ute nu varenda dag sen jag kom. känner att jag kommer bli pank snart!! HAHAH nejdå men måste vara hemma någon dag. Så ska spara lite. e typ skit hungrig nu, men det e mitt eget fel. SKa iallafall börja sammla min grejer så jag kan komma hem så snabbt som möjligt ;) Puss på er Ha en AH-SUM dag!!! Fast det e Måndag :P




De här får mig alltid att le :D Älskar er sååå mycket <3


Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback