World Behind My Wall!

Heelllu! Jag har varit lite trög idag. Sov över hos Amanda och vi vakade runt 12 sen så satt vi bara och inte gjorde något i 2 timmar! Hehe jag köpte min diet idag. Jag måste bli smal tills Bulgarien. Så jag ska drika någon choklad sak 2 gånger om dagen och dricka mycket vatten. Jag kommer nog vara uppe till 3 för Min syrra åker till Malaga inatt så ska hjälpa henne med väskorna ner. Imorgon är det midsommar afton och jag ska hem till Amnada och vara med hennes familj. Ser fram imot det. Kollade nyss på VM Danmark mot Japan, Japan vann hehe trodde inte det men De var ass gryma! Men ska kolla lite på TV nu:) Ha det så bra så hörs vi imorgon! :D

Lite bilder från igår!
Taggna från Amandas blogg: www.amandahedmans.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback