Sex and the City <3

Heej!! Är fortfarande vaken fast jag kan sova men tror inte jag kommer somna! Såg nyss klart på Sex and the City final seson. De va så bra. Om jag ska tala ärligt så är Sex and the City än av de bästa serier jag har sett. Många säger att det är mycker sex  där, men om man verkligen tycker om serien så är det inte de man bryr sig om. Man kommer in i den och känner verkligen igen sig.  Jag tycker att de inte alls är så mycket sex där. men om du inte har sett de så har du levt livet utan en liten glädje. Man kan både skratta gråtta och njuta av den serien. Den är helt AH-SUM! Om man skulle ge den serien poäng från 1-10 skille den får en 10+ för att den är så grym. Och Ni killar ni borde fan kolla på den, då kommer ni förstå hur en tjej tänker. :) Ha en bra natt! HAHA!


;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback