Mad....

Sorry om jag inte har bloggat igår men hade verkligen inget humör mådde skit. Allting var så mycket på samma gång. Men nu har den dagit gått och allt håller på att bli bra. Idag så var jag jätte svag och orkade verkligen inte göra något alls. Sprang i parken idag blev bara skit i slutet. Sen så ringde Sten och sa att jag skulle komma till SWE fest, Så de var bara att ta på sig de första bästa och åka. De var faktiskt en underbar kväll. Sofie var där med, De fick mig glömma bort allt som va hemma allt som har hänt. Vi skarttade jätte mycket och hade jätte roligt. Ibland räcker Det bara att träffa en person som betyder mycket för dig, då kan man glömma bort allt de dåliga de svåra och ha kul. Vi drack Mohitto och åt lite också. De var en underbar kväll.
Jag och söta Soffifi! Heeh ser ut som ett mongo!!!
Söta Sten och Sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback