Klar!

Heeelllu! Är färdig med tvätten :D Hehe tog mig 3 timmar att tvätt och va inte änns hälften av kläderna! Ska börja laga mat nu för ska få gäster nämligen Marishka och hennes syrra ska komma över till mig! :P Sitter och lyssnar på världens bästa låt för idag, Califorina Gurls! Så bäst hahaha xD Vill bara slänga på mig bikkinin och springa ut till varma strande! Är så avensjuk på min syrra som är på svarta havet nu. Men men hoppas vädre blir bättre här i Swe snart. Kom på att jag måste tanka på min mobil med pengar. Ha en bra kväll! Så hörs vi ikväll

Love u!

SUMMER!!!!!


Kommentarer
Amanda

svar: tack så mycket :)

kram ♥

POSTAT 2010-06-14 KLOCKAN 16:53:54
BLOGG: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback