JAG KLARA DET!!!

HAHAH!! Heeeej:) Jag klarade det. Jag kom hem :P Heheh ni kanske inte förstår men jag bar på en 10 kg påse ända från stan!!! Så jag är sååå stolt över mig. och så har jag klarat en till sak, de är att jag ska till USA 2011 och plugga ett år :D är hur glad som helst. Men i alla fall så har det varit en underbara dag till. Träffade älskad UMA på stan, vi gick runt lite på affärer och sen käkade vi på Donken. Heheh  sen kom jag på att jag måste köpa mat hem så vi åkte till Medborg platsen och köpte mat på Coop Extra! sista gången jag var där var det den 2 mars förre TH komserten. Alla minnen kommer upp!Men nu ska jag gå och skära min vatten mellon! Ha en bra kväll

Kram Bebe!

Älskar dig UMA!!  foto sen torsdags!


Kommentarer
UMA

ÄLSKAR DIG LISA! :D Och du är grym som lyckades bära hem kassen, haha! <3

POSTAT 2010-06-20 KLOCKAN 21:23:42
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
UMA

sv_ Tack själv bebi! Haha x) <3

POSTAT 2010-06-20 KLOCKAN 21:48:42
BLOGG: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback