Igår dagen!

Heelllu! Vill berätta lite om min Onsdag/Torsdag. På onsdagen var jag på Stens Kör konsert. På hennes skola, de var väldigt bra. Träffade massor av sköna personer. De va skit kul! Sen kom sten hem till mig och vi käkade jätte god Jordgubbsglass.:P Heheh AH-SUM! Min Torsdag var också jätte bra. Jag och Puh åkte till Mega och såg Sex and the City 2! Den var jätte bra:D Älskar Carries skor! Hehe sen så gick vi runt och kollade på olika affärer. och till slut åkte vi in till Centrum och försökte hitta en affär men hittade den bara när den stängdes! Så min tur hahah! Men det har iallafall varit bra! Och Föresten jag har SOMMAR LOV!!!!!! Så himla glad!! Om 4 dagar kommer jag få se min fina vänner i swe som jag saknar otroligt mycket, och så har älskning Amanda födelsedag!! Måste hitta henne en present :P
P.S Lite bilder sen i Onsdags:)

Jag, Nina och Kristina! I love u Girls! <3
HAAHHA!!! You Are Awesome :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback