Igår dagen!

Heeeellllu! Som ni ser har jag uppdaterat dåligt men har verkligen inte haft tid. Igår så fick jag vakna typ halv 9 för jag skulle in till stan och möta Amanda och Maria. Amanda skulle gör tung picering. Heheh så vi va med henne. Stället var skit läskigt men de värsta var att se när nålen kom igenom henne tunga hahaha xD
Men de blev jätte fint, men jag ska inte gör någon picering har jag bestämt. Sen åkte jag och Maria till Kista för att se Twilight movie Night, De va som sagt AH-SUM. Så vi kom bara hem vid 4 tiden. Heheh ett par personer skickade sms till mig klockan 9 på morgonen och mamma ringde så ville döda alla. Haha xD men nu så är jag på bra humör.
 Ska börja städa snart och paka. Imorgon så flyger jag till Bulgarien ellr först till Wien och sen till Bulgarien.Men det kommer nog bli kul. Ha en bra Eftermiddag så hörs vi

Puss


Hahah En fin bild på mig och mina Fina vänner!! xD Å ingen får säga att vi inte är fina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback